Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput
Yoga Za Mene
Yoga Za Mene

Dobrodošli, upoznajte naš centar!

1 sportsko-rekreacijska disciplina | 1 lokacija

Naš blog


YZM Dugave - savjeti za yoga početnice i početnike

13. listopada 2016.

YZM Dugave - savjeti za yoga početnice i početnike

Vježbaš već neko vrijeme sama doma? To je super Možda osjećaš da bi bilo dobro probat vježbati u grupi uz korekcije yoga učiteljice ili učitelja? Pronađi grupu koja ti odgovara ili se pridruži našoj grupi. Vježbamo utorkom i četvrkom od 20h u Dugavama, dvorana dječjeg vrtića Tratinčica. mail

Evo nekoliko savjeta za yoga početnice i početnike:
1) Pokušaj ne jesti najmanje sat i pol prije treninga. Pun želudac može ti zasmetati pri vježbanju. Gotovo svaki trening sadrži uz vježbe opuštanja i istezanja, vježbe snage, koji uključuju kontrakciju trbušnih mišića, vježbe uvrtanja (torzija), obrnute položaje i sl. Osim toga, energija koju tvoje tijelo treba za probavljanje hrane može ti nedostajati pri izvođenju yoga položaja i nizova.
2) Dobro bi bilo da dođeš na trening par minuta prije početka. Jednostavno pokloni si tih par trenutaka. Lakše ćeš se opustiti i trening će ti početi drugačije nego kad dođeš u žurbi, u zadnji tren.
3) Uz dolazak ranije, probaj ostati do kraja treninga. Naravno postoje iznimke. Kad moraš otići ranije, obavijesti o tome svoju yoga učiteljicu. Ona će ti dati znak a ti odlazak učini diskretno i tiho kako ne bi uznemirila ostale. 

yzm dugave - balasana
4) Ostavi mobitel kod kuće. Ako to nikako ne možeš, isključi ton. 
5) Razgovor za vrijeme treninga nije požaljan. Sve što želiš pitati ili podijeliti sa ostalima probaj odgoditi za kasnije, nakon treninga. Svi ili barem većina usredotočeni su na izvođenje vježbi, a razgovor oduzima tu dragocijenu pažnju.
6) U svojem upisnom listu navela si detalje i specifičnosti svojeg zdrastvenog stanja i eventualnih tjelesnih ograničenja. Ukoliko postoji nešto novo ili akutno, obavijesti o tome svoju yoga učiteljicu na vrijeme. Na taj način dobit ćeš savjete i upute kako da prilagodiš pojedine yoga položaje ili cijeli trening svojem aktualnom stanju.

yzm dugave, adho mukha svanasana
7) Nestrpljiva si i uzbuđena zbog svojeg prvog treninga? Želiš dokazati sebi da možeš sve ili gotovo sve? Nemoj pretjerivati. Radi samo one položaje koje možete izvesti bez značajnog naprezanja. Ako osjetiš nelagodu ili nagovještaj boli polagano napusti položaj. Uz redovito i marljivo vježbanje, napredovat ćeš i izvodit sve kompleksnije položaje. Moja učiteljica u mene je usadila jedno važno pravilo: vježbaj uvijek sa tijelom koje imaš danas. Poštuj svoje tijelo i nauči ga slušati.
8) I na kraju, dopusti sebi da u potpunosti doživiš trening, budi pozorna cijelo vrijeme. Yoga nas uči kako da se okrenemo sebi, da postignemo jedinstvo uma, daha i pokreta. To iskustvo je jedinstveno, uživaj u njemu.

Ksenija Štahan, učiteljica yoge

info.yogazamene@gmail.com
097 7748 982
dvorana dječjeg vrtića Tratinčica

Dugave, ul. Svetog Mateja 131, Novi Zagreb 

Naši ostali blogovi



Kontaktirajte nas!


  1. Dugave, Sv. Mateja 131
    10 000 Zagreb
    097 77 48 982
    utorkom/četvrtkom od 20:00h

Pošaljite nam poruku!


Prvenstvo Hrvatske u plesu 2018 + Pogledaj kompletnu listu sportova

Move Week 2015 / NowWeMove

Rekreacija.hr ključni Move agent 2015.
  1. „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

    „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

  2. Roses Open 2016.

    Roses Open 2016.

  1. Tema broja:

    Kettlebell

  2. Stručni članak:

    Trening s girjama

  3. Što vam je potrebno:

    Oprema za trening

  4. Gdje vježbati:

    Kettlebell Klub Sparta

Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput

Rekreacija.hr Vijesti

  1. Ljetni programi 2018.
  2. Medosport vas i ove godine poziva na nezaboravno druženje!
  3. Najava Svjetski dan sporta 26.05.2018.
  4. 2.kolo HIC-a i Alpe Adria kup na Karting centru
  5. Redovno tjelesno vježbanje
  6. #yogazamene niz
  7. Sportske povrede
  8. Sretan Uskrs!
  9. Uskršnja pauza
  10. Proljetni yogazamene niz