Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput
Yoga Za Mene
Yoga Za Mene

Dobrodošli, upoznajte naš centar!

1 sportsko-rekreacijska disciplina | 1 lokacija

Naše vijesti


Što se događa s tvojim tijelom dok vježbaš yogu?

15. veljače 2018.

Što se događa s tvojim tijelom dok vježbaš yogu?

Evo kako ovaj drevni oblik tjelovježbe otpušta napetost i revitalizira tvoje tijelo i um:
Mozak - Pravilno disanje dodatno aktivira tvoj prefrontalni korteks (zadužen za rješavanje problema, svjesnost emocija, mišljenje, radno pamćenje, pažnju i izvršne funkcije …). Zapravo postaješ pamatnija :) i lakše se usredotočuješ.

Poznato je da su ispitanici u nekoliko istraživanja postizali bolje rezultate na kognitivnim testovima nakon samo 20 minuta vježbanja yoge. Veća usredotočenost dalje znači veću kontrolu nad osjećajima poput ljutnje i straha. U isto vrijeme razina neurotransmitera, kao što su serotonin i GABA, raste. Dakle yoga na prirodan način pridonosi postizanju osjećaja sreće i zadovoljstva.

Živčani sustav 

 Duboko disanje, usredotočenost i pokret stimulira rad parasimpatičkog sustava (tzv. “odmori se i probavi”) za razliku od simpatičkog sustava (tzv. “bori se ili bježi”) kojeg dodatno aktiviramo kada smo na primjer u stanju stresa.

Pluća i srce 

Tijekom vježbanja yoge tvoja pluća se šire i pune kisikom a tvoje srce radi pod manjim naporom, srčani tlak se stabilizira.

Hormoni 

Nadbubrežne žlijezde smanjuju proizvodnju kortizola, hormona stresa. Visoka razina kortizola povezana je sa željom za masnom hranom. Tako ti yoga uz aktivno opuštanje pomaže da lakše reguliraš svoju tjelesnu težinu.

Imunološki sustav 

Vježbanje yoge stimulira rad živca vagusa, što smanjuje napetost i potiče rad imunološkog sustava.

Ravnoteža i čvrstoća 

Ponekad se osjećaš kao čovjek - klackalica? Dnevne obaveze, stalna jurnjava, rokovi, napetost, tuđa očekivanja, lako te izbace iz raznoteže? Vježbanje yoge barem dva puta tjedno učvrstit će tvoje tijelo ali i “ojačati” um. Naučit ćeš kako pravilno postići ravnotežu i kako je održati.

Gipkost i snaga 

Izvođenje i zadržavanje yoga položaja isteže i očvršćuje mišiće, tetive i vezivna tkiva. Ponavljanje položaja, pod budnim okom certificirane učiteljice yoge, osnažit će tijelo i povećat tvoju gipkost a sve to doprinosi zdravlju tvojih zglobova, izdržljivosti tvojih mišića i štiti te od ozljeda.

Izvori: Neha Gothe, dr.sc., Wayne State University; Sat Bir Khalsa, dr.sc., Harvard Medical School; Jennifer Rioux, dr.sc., Sveučilište u Novom Meksiku

Fotografija: waysandhow.com

Mi vježbamo utorkom i četvrtkom od 20h u dvorani dječjeg vrtića Tratinčica, ulica Svetog Mateja 131, Dugave, Novi Zagreb.

Info i predbilježbe: info.yogazamene@gmail.com ili 097 7748 982.

Ksenija Štahan, učiteljica yoge

fb page: YOGA ZA MENE

twitter: yogazamene


Naše ostale vijesti



Kontaktirajte nas!


  1. Dugave, Sv. Mateja 131
    10 000 Zagreb
    097 77 48 982
    utorkom/četvrtkom od 20:00h

Pošaljite nam poruku!


+ Pogledaj kompletnu listu sportova

Move Week 2015 / NowWeMove

Rekreacija.hr ključni Move agent 2015.
  1. „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

    „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

  2. Roses Open 2016.

    Roses Open 2016.

  1. Tema broja:

    Kettlebell

  2. Stručni članak:

    Trening s girjama

  3. Što vam je potrebno:

    Oprema za trening

  4. Gdje vježbati:

    Kettlebell Klub Sparta

Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput

Rekreacija.hr Vijesti

  1. Redovno tjelesno vježbanje
  2. #yogazamene niz
  3. Za sve koji vole ples, glazbu i dobar ritam
  4. Sportske povrede
  5. Besplatni ljetni programi 2018.
  6. Medosport vas i ove godine poziva na nezaboravno druženje!
  7. Najava Svjetski dan sporta 26.05.2018.
  8. 2.kolo HIC-a i Alpe Adria kup na Karting centru
  9. Sretan Uskrs!
  10. Uskršnja pauza