Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput
Yoga Za Mene
Yoga Za Mene

Dobrodošli, upoznajte naš centar!

1 sportsko-rekreacijska disciplina | 1 lokacija

Naše vijesti


#yogazamene niz

16. travnja 2017.

#yogazamene niz

Probudi svoje tijelo, osvježi svoje misli, izduži i ojačaj mišiće, uz ovaj 15 minutni proljetni #yogazamene niz.

Sjedni, prekriži noge ili nađi položaj u kojem se možeš opustiti, naročito donji dio leđa, ramena i lopatice. Udahni na nos, izdahni otvorenih usa. Ostani tako par udaha-izdaha.

Pažljivo ustani, otvorenih očiju, svjesna svojeg tijela, okoline u kojoj se nalaziš, svijesna svojeg daha.


Tadasana - Uttanasana

 

 

(chapterfiffty.com)

 

Ostani malo u položaju planine. Nastoj odoljeti želji za bilo kakvim pokretom (češkanju, popravljanju kose, i sl.). Ostani tako par udaha-izdaha.

Spoji dlan uz dlan i polagano dok udišeš, istežući se prema gore na vrhovima prstiju stopala, ispruži ruke prema gore. Spusti se na pete, dok izdišeš otvorenih usta okreni dlanove od tijela, savini koljena i lagano se nastavi istezati prema naprijed pa tek onda prema dolje. Savijajući tijelo "iz zdjelice” spusti dlanove na pod s vanjske strane stopala.


Adho Mukha Svanasana (položaj: pas prema dolje)


 

(2zyoga.com)

Jednu pa drugu nogu savinutu u koljenu pažljivo, svijesna donjeg dijela leđa, položi što dalje unatrag. Mekano uđi u položaj ‘psa prema dolje’, osjeti podjednaku težinu svojeg tijela na dlanovima i stopalima. Zdjelicu digni visoko rotirajući ju prema gore. Koljena i dalje savinuta. Probaj sada udahnut pa izdahnut zatežući naizmjenično jedno pa drugo koljeno. Umiri se i ostani u položaju par udaha-izdaha.


Balasana (položaj: djeteta)

 

(newszii.com)

 

Polagano iz položaja 'psa prema dolje’ sjedni na svoje pete, rukama ispruženim ispred tijela. Ostani u položaju par udaha-izdaha.

 

Virasana (sjedeći položaj heroja)

 

(navbharattimes-indiatimes.com)

Opet polagano, svijesna svojeg tijela i daha, “šećući” dlan po dlan približi se koljenima, osloni se njima na podlogu, uspravi gornji dio tijela i sjedni na tabane. Ostani par udaha-izdaha.


Parsva Virasana

(pinterest.com)

Spoji dlanove ispred srca, dok udišeš na nos izravnaj ruke i laktove iznad glave, istežući se iz struka. Uz izdah lagano se zarotiraj u desno, spuštajući ruke prema dolje tako da lijevi dlan položiš na desno koljeno a lijevu ruku daleko iza. Ponovi na drugu stranu. Ostani u oba položaja par udaha-izdaha.

Položi dlanove u krilo tako da je jedan iznad drugog, palčeve digni prema gore spojenih jagodica (Dhyana Mudra). Spusti pogled na pod ispred sebe ili zatvori oči. Osvjesti svoj dah. Ostani par trenutaka svjesna svakog udaha i svakog izdaha.

 

YOGA ZA MENE, YOGA, JOGA, REKREACIJA

 

 

Naše ostale vijesti



Kontaktirajte nas!


  1. Dugave, Sv. Mateja 131
    10 000 Zagreb
    097 77 48 982
    utorkom/četvrtkom od 20:00h

Pošaljite nam poruku!


+ Pogledaj kompletnu listu sportova

Move Week 2015 / NowWeMove

Rekreacija.hr ključni Move agent 2015.
  1. „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

    „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

  2. Roses Open 2016.

    Roses Open 2016.

  1. Tema broja:

    Kettlebell

  2. Stručni članak:

    Trening s girjama

  3. Što vam je potrebno:

    Oprema za trening

  4. Gdje vježbati:

    Kettlebell Klub Sparta

Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput

Rekreacija.hr Vijesti

  1. OBAVIJEST O UPISU NOVIH ČLANICA
  2. Orijentalni ples - upis u plesnu sezonu 2017/18.
  3. "Ljeto na Bundeku"
  4. Turnir u odbojci na pijesku
  5. Ljeto na Zrinjevcu i Sport za sve
  6. Novo u Osijeku - Posturalna terapija
  7. "Ljeto na Trnju"
  8. Sport za sve Centar - Sportsko ljeto na Jarunu
  9. Škola plivanja ZPK
  10. Svjetski dan sporta -Šrc Trnje 31.05.2017.